FAQ
Nejčastější otázky k servisu kol
Kolo na servis přineste 3 dni před datem dokončení servisu.
Kolo na servis přineste 3 dni před datem dokončení servisu.
Odesláním rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Servisní balíček, který obsahuje základní servisní úkony. Seřídíme brzdy a řazení, dotáhneme šroubové spoje, namažeme řetěz a dofoukneme kola na správný tlak.
Balíček je vhodný pro častější údržbu cca do 500 km. Kolo Vám důkladně umyjeme, seřídíme brzdy a řazení, zkontrolujeme spoje, kola i vidlici dofoukneme na správný tlak aj. Práce na případné výměně dílů je zdarma. Na závěr prověříme jízdní vlastnosti kola.
Profi servisní balíček doporučujeme před začátkem sezóny nebo po 1000 km. Kromě umytí kola a všech základních servisních úkonů použijeme pro nejdůkladnější vyčištění řetězu a kazety ultrazvukovou čističku. Do péče si vezmeme také hlavové a středové složení. Práce na případné výměně dílů je zdarma. Na závěr prověříme jízdní vlastnosti kola.
Potřebujete servis na kole opravdu rychle? Vyberte si při rezervaci službu Standardní servis Expres. Balíček služeb obsahuje klasický Standardní servis, má však výrazně zkrácenou dobu čekání na přijetí kola do servisu.
Kompletní péče o Vaše kolo obsahující vše, co je při servisu kola možné. Exkluzivně tak nabízí úkony, za které jinde připlácíte, jako je kompletní odstrojení kola, namazání jednotlivých částí, malý servis vidlice, ultrazvukové čištění komponentů či výměna vedení včetně materiálu.
Představuje ujištění, že máte kolo plně pod kontrolou. Doporučujeme ji po ujetí 100 - 200 km, aby se odhalily případné problémy kola a vyladilo nastavení. Někteří výrobci pro plnění záruky garanční prohlídku dokonce vyžadují. Prohlídka je zdarma při nákupu kola v Harfasportu.